16. Jag behöver en kram.

0712.
Igår tappade jag Viktors tandborste i kattlådan.

Kommer jag någonsin få tentan klar? Det verkar inte så. Jag kör fast och kör fast, och det bara växer över mitt huvud. Idag är jag lite nervig för halkkörningen också, helt i onödan, men ändock. Jag tittat på köttbuljongtärningarna ibland, undrar lite över varför jag inte lägger in dem i skåpet. Det är nog en relativt ovanlig företeelse att ha ett paket buljongtärningar vid datorn. Och nej, jag brukar inte sitta och suga på dem när jag har tråkigt.




Pick me up

(Så det så).


1254.
Nyss hemkommen från den knepiga upplevelsen halkkörning. Jag vet inte vad jag ska tycka, men jag slog killen som hade kört folkrace!!
Så nu MÅSTE jag plugga, fanimej.

(Här var det en bild)
Min halkbana, en stund efter att jag körde. Lite kul iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback