28. Gratis är gott.

2258.
Jag är ofantligt trött, och det är skitjobbigt faktiskt ): Det känns som att jag bara sover och sover, och ändå är jag så trött att jag somnar så fort jag lägger mig ner.

Jag vill slå ännu ett slag för Mypix. Och självklart vill jag att alla som läser ska klicka på min länk och bli medlemmar. Men det är inget jag väntar mig, bara vill (:
Hur som helst så får man som start gratis framkallning av tio digitala bilder, frakten kostar 29 kronor. Dessutom kan man till exempel beställa muggar, t-shirts och musmattor med egan digitala fotomotiv på. Förstoringar är inte heller dyrt. Gulligt och billigt. Såå, klicka på länken och ge mig några fler bilder? ;) Alla medlemmar får såklart en egen värva-länk för att själva kunna tipsa nära och kära och få fler gratisbilder.

Så om jag är en riktigt snäll flicka kan ni väl fundera på saken ,)

Jag vet att jag är riktigt jäkla jobbig, men jag tycker om fotografier, och jag är inte stenrik. Klart att gratis är gott :P Själv har jag beställt till exempel de svartvita bilderna jag publicerat i tidigare inlägg (:

Elina_Viktor

Även den här är beställt. Fotot taget midsommar 2005. Vad söta de är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback