26. Alkoholdöd och skräck.

1956.
Jag blir lite lätt upprörd, men jag antar att det hör till.

..more of this later

2132.
Jag gillar videon till Pinks "Stupid girls".

2331.
Senaste stunden har jag letat upp trevliga internetsidor som har billiga saker. Jag måste säga att jag lyckats bra. Jag har mycket små saker att se fram emot att köpa någon gång (:

Annars har jag gjort illa mig - igen. Det gillar jag inte fullt så mycket.
Och utöver det tycker jag att folk som läser utan att erkänna det är skittråkiga. Jag kunde lika gärna lösenordsskydda, eller hur? Eller det är inte bara skittråkigt, det är snålt också.

Spiderman på tv, jag gör inte mycket alls.
Längtar till måndag.

snapsmidsommar
Midsommar.. en fluga som antagligen dog av alkoholförgiftning.

0049.
För övrigt vet jag inte om jag kan säga att jag gillade The Grudge. Det var ju inget slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback