85. It doesn't make sence, but still -

2000.
And I know we were both too young to know what real love would be like.

Viktor visade mig en länk som hans mamma skickat honom, och den var så söt att jag höll på att kola av. Särskilt katten som gick på toaletten! Jag skulle lätt ta lite högre toalettpapperskostnader :P

Annars har jobbet varit hårt idag. Jättemånga jobbiga kunder som inte lyssnar utan bara ska prata själva. Hur ska man kunna hjälpa någon om personen i fråga vägrar lyssna? Jag säger då det, ring inte till en kundtjänst och fråga om råd eller hjälp om ni inte tänker ta del av den. Ni slösar bara er egen och min tid ): USCH.

the ark

Imorgon är jag ledig och ska till vårdcentralen, och hoppas att jag slipper urinvägsinfektionen på riktigt snart. Vi vann för övrigt den här tävlingsperioden också på jobbet! Så vårt kontor får tårta på måndag igen :P Dessutom ser tredje och sista tävlingsperioden inte heller illa ut, vi sopar mattan med Helsingborg och Borås!

Men nu orkar jag inte mer - HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback