81. Tillsammans

1519.
Igår var det hem från jobbet strax efter klockan sju. Sen kom Linda. Sen kom Alma. Sen blev klockan mycket. Sen tittade vi på
Tillsammans. Sen åkte dem hem klockan tolv. Sen somnade jag. Sen var det jobb imorse, jag var först. Jag hade glömt logga ut ur telefonen, jag får dålig statistik. Jag slutade kvart i elva, satt kvar till strax före klockan två och pillade. Nu är det ordning på saker och ting. Sen kom jag hem, sen missade jag telefontiden hos facket. Sen ringde jag mormor och mamma, sen blev jag trött. Nu går jag och lägger mig.


2126.
Jag sov när VIktor kom hem, han var jättedryg och skulle väcka mig hela tiden ): Vi gjorde egna hamburgare och blev proppmätta. På tv är det Tillsammans, men vi häckar vid datorn iställer (: Kollade på nya avsnittet av Knappnytt om valet - de är galna som vanligt. Helt sjukt.

Lars Winnerbäck - Nånting större

Lars

Det verkar som (peppar peppar) att fyllnadstämplingen kanske gick igenom, jag hoppas iallafall.
Annars är jobbet faktiskt fortfarande helt okej. Jobbigt att åka dit, men när man väl är där går tiden oftast riktigt fort. Ska bli spännande när det kommer en hög nya snart också, så att man får känna sig som ett proffs ^^ ("Han är proffs")

The Clash - Rudie can't fail

clash

Deppigt när Audioscrobbler inte vill funka. Mina listor uppdateras inte alls just nu. APTRIST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback