80. Beeh!

1625.
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag förs framåt av kraftiga vindar.


Kom nyss hem från jobbet, satt kvar en timme extra med tjejen som slutade fyra- På hela den timmen fick hon två (2!!) samtal. Känns värt. Iallafall skönt att sitta och slöa lite, det är ändå ingen som väntar på mig hemma.
Eller ja, Folke blev rätt glad när jag kom, men en timme hit och dit gör inget, han är bara sur för att jag är borta över huvud taget (:

Igårkväll ringde mormor från Helsingborg, skönt att ha henne på rätt sida gränsen igen. Hon tyckte att det var skönt att alla förstod vad hon sa och att det inte var så komplicerat att ringa. Så snart far Folke hem igen, känns lite konstigt. Men det ska bli skönt att Signe kommer hem, det kan inte bli för tidigt!

Såg några riktigt knasiga länkar som jag tänkte dela med mig av. Den
första blev jag nästan rädd för, vad har hänt, vad har hon tagit? Den andra var ruskigt pinsam, stackars barn, vad får hon inte för psykiska men när hon går i högstadiet? Och den tredje var ännu mer pinsam tror jag, Mocambique är nog ingen dålig idé trots allt :P


Hur ska jag gå hem, när allt är så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback