73.

1059.
Kom på att jag var tvungen att kommentera gårdagens samtal till
Biltemas kundtjänst.
För det första var den automatiska telefonsvararen hopplöst seg och tråkig, jag tänkte verkligen på det. Och efter en stund i telefonkö hör man samma tröga röst igen (det tog verkligen en stund innan jag fattade att jag kommit fram) - "Bilteema Gunnaar.......?" -med otroooligt seeg gnälldialekt. Alltså, killen lät som att han höll på att dö av tristess, och så hette han Gunnar. Men men, hjälp fick jag ju.

Idag har inte så mkt hänt. Jag har duschat och strax åker vi till fadern för att utföra ett bilbyte (pappas bil är mycket häftigare och större) . Sen är jag ensam hemma på riktigt i flera dagar ):





Ps. Det är inte bilen på bilden som skrivit brevet (eller nåt). Det är iallafall en likadan ^^.Ds



1915.
Jag känner mig bortglömd och ensam, bara elände allting ):

2133.
Det är verkligen bara bajstv på tv, bara för att jag vill se en bra film. Dödligt vapen är dålig och jag har sett den förut - en gång räcker. Folke är allmänt vild och kröp nyss runt i en alldeles för liten ej kattanpassad kartong med blandat tjafs i. Jag antar att jag får kompensera för att han fått vara ensam ett par dagar.

Idag fick Folke (och jag & Viktor) ett vykort från mormor. Snart är månaden över och Folke åker hem = Signe kommer också hem! Fast jag kommer sakna Folke också, han har sin charm. Försöker sammanställa lite foton på datorn som jag kan framkalla och ge till mormor, då blir hon glad.

Däremot verkar inte iPhoto vilja vara med alls idag - det tar hundra år att importera drygt 60 bilder. Varför? Varför just jag? Bläk - snart slänger jag datorn på tippen och skrattar ondskefullt.

2158.
Okej det gick till slut - så kolla in bilddagboken. Den börjar ta form igen. Nu ska jag bara försöka ta bilder på annat än Folke (även om han är en underskön varelse) för att variera lite.

Folke13
Han sover mycket, och är väldigt mysig när man väcker honom ^^
Blomma
Suddigt, men den är fin på riktigt.
Nicklas
Jepp, det är officiellt - han är galen!




Mer bilder finnes på Folkes egen blogg - inom kort iallafall!

2244.
Nu finns bilder på Folkes blogg, och även Signe har uppdaterat sin! Enjoy, nu slänger jag mig på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback