72. Bildhantering.

1337 (!)

Snart dags för pannkaka. Jag har importerat alla bilder jag skulle från Viktors dator till min egen - det var en del att göra. Nicklas tittar på Troja, men jag gillar den inte så mycket.

Tänkte bara tipsa om
Signes och Folkes bloggar också. Lite halvtöntigt men kul.
Saknar Viktor också, räknar dagarna.



nawh


1652.
Efter pannkakor och en del inköp på Biltema är jag nu helt färdig. Får man sova middag idag också? ):
Nu har jag lagt in ALLA bilderna också. Hoppas Viktor blir glad, för det var jobbigt :P

skärmdump

2057.
Hoppas länkarna funkar nu!
Sedan senast har jag sovit middag (tänk vad bra med ledigt) och sen tog vi bilen till Skiljebo centrum och käkade (pasta för min del, pizza för lillebrors) med morbror. Kort men gott besök. Sen blev det superbråttom hem för jag var jättekissnödig. Nu ska vi kolla efter en låt på Viktors dator (eftersom han inte är hemma kan han inte försvara den).

Vi hittade låten. Jag har ont, jag vill inte ha mer urinvägsinfektion igen ):

Kommentarer
Postat av: Lena

Länkarna till Signe & Folke verkar inte funka! "Objektet hittades ej"... Rekommenderar Miss Marple ikväll

2006-08-02 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback