54. Flytt och annat.

Klockan är åtta minuter över två på eftermiddagen.
Arbetet går trögt, mest för att jag är långsam i huvudet.
Flytten är snart avklarad, och jag har inte deltagit särskilt mycket. Eftersom jag jobbar sköts det utan mig av Viktor, mormor och mamma. Ungefär iallafall. Jag hjälper till så gott jag kan och är alldeles förstörd om kvällarna.

Jag vet knappt vad det är för dag och sover konstigt om nätterna. Dock tänkte jag presentera saker som är hur bra som helst med att vi har flyttat..!

~ Vi slipper krypa för att kunna komma i och ur sängen!
~ Det går superlätt att bädda!
~ Vi har en diskho!
~ Vi har massor med garderober så vi får plats med alla kläder och sånt!
~ Vi har plats med massor i våra jättemånga köksskåp!
~ Vi har ett badkar!
~ Vi har sprillans ny spis och kyl!
~ Vi har stooort frysfack!
~ Dammsugaren har ett städskåp!
~ Vi har två stoora balkonger!
~ Det finns persienner!
~ Vi kan ha lite blommor!
~ Vi har plats för alla böcker!
~ Det finns plats för mkt mer möbler och prylar ("Skräp" som Viktor säger)
~ Katten kan gömma sig under sängen
~ Vi har jättesköna soffor
~ Signe kan springa runt runt och slipper äta mat på konstiga ställen
~ Nära till mormor (ett tag iallafall)
~ Gratis parkering
~ Massor med ljus, dagsljus alltså
~ Bättre tvättstuga 

Sen kom jag inte på nåt mer just nu, men massor med bra är det iallafall.

Eftersom jag tjuvbloggar (är på jobbet) borde jag skämmas, men det gör jag inte!
Har iaf jobbat igen de tio minuter jag missade igår tack vare den försenade intervjun. Har inte sagt till nån annan än Hannah att jag sökt det andra jobbet :P Hoppas väldigt mycket på det.. blir nog ganska besviken om jag inte får det faktiskt. Men nu måste jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback