53. London.

1831.
Tänkte redogöra lite kort om Londonresan. Eftersom jag och Viktor har varsin version hänvisar jag också till
hans redogörelse.

Jag använder mig också av bilder, men vi får se hur det blir med resten (:

Snubbesoverpåflyget
Sandra är sliten, men gubben bredvid är slitnare. Hans fru satt på andra
sidan gången och gav honom mackor och kex och grejer en timme i stärck.
Han mosade i sig, och sov den sista timmen.


Våra väskor fick sita
bredvid varandra på tåget.
Okej, meningslös bild men
jag var trött då, okej?

Viktorgalen
Vi vet alla att Viktor är lite galen. Jag tror han blev trött på att jag tog bilder
på honom hela tiden :P


Johan fick ett påskägg.
Först när vi kom, vilket
var mitt i natten, så sov
vi. Så dagen efter fick
han ett påskägg (:


JohanViktor
Eftersom vi inte var så jättefriska blev det en del soffsittande.. Här är de
två bröderna med varsin kontroll. Jag fick ingen ):

Maraton
Stackars Frodo. En dag påbärjade vi ett Lord of the Rings-maraton, men
vi såg inte sista filmen, för Johan skulle jobba pch klockan var typ tio eller nåt.

'
Här spenderades lite
tid av olika skäl, men
skylten var iallafall fin.

McDonalds
I väntan på återkomsten till det svenska huset besökte vi (patetiskt jag vet)
McDonalds på en trevlig gata. Där fanns ett antal ungdomar som åt
skollunch, med skoluniform :P Vi vann en McFlurry också, smaskens.


Suddig, men ändock.
Våra poliser är snyggare,
fast det sa vi inte till den
här killen ^^

PaddingtonGarden
Det var här polisen gick förbi, och vi satt och drack Fruit Shoot(!) inköpt på
Tesco, Englands version av Ica. Vi såg en del tuffingar, en del fulingar och
en del snyggingar. Mycket olika folk i Paddington Street Gardens.


Från bussen lyckades
Viktor fånga båda dessa
klassiker på en och
samma gång (:


BuckinghamPalace
Själv hann jag också se Buckingham Palace. Väldigt kort, men trevligt.
Fejkguld på alla grindar och drottningen var som synes hemma, i väntan
på sin födelsedag.





Sen kommer jag inte på mer. Jag har dock allt antecknat i dagbok, så JAG kommer iallafall att ha stenkoll på allt som hänt :P
Lite kort kan jag nämna att vi beökte Harrods, Camden Market (missade Notting Hill) och att The Tube var en upplevelse i sig. Jag sparade plastfickan till tunnelbanekortet (:

Hej så länge, alla som inte hör av sig fast de borde också!


Återigen, Signes
hilarious grimas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback