49. Spontanbio och tacos.

2109.
Igår sa vi ungefär "Ska vi åka på bio eller?"
Bussen gick tio minter senare, och vi var med ^^
Filmen (Tusenbröder - återkomsten) var jättebra tycker jag, fick ett fint slut på allt elände.

Idag har vi äntligen handlat, men inte städat. Käkade tacos som små grisar och jag är utan matlåda, så jag måste laga mat igen, blä.
Nu är jag mest trött, så det blir inget uppesittande i väntan på Viktor inatt.
Signe har fått klampa runt i snön en stund, men det var inte så kul, så vi släpades nästan efter i kopplet när hon stretade hemåt (Men bara nästan).
Annars finns inte mycket att säga. Vi ska få en bokhyla, och mormor har lovat att passa bilenoch katten. Bra det.
Hittade förresten en helt sjuuukt komisk bild på Signe. MÅste nästan leta rätt på den.

Signesgrimas
Gillar hennes lite lätt nedlåtande min där. Orkade dock inte redigera bort
onödigheter runt omkring. Jag skrattade i vilket fall nästan ihjäl mig när
jag fick syn på den :P


För övrigt tycker jag fortfarande att
Olindas video är skitdålig!!

2310.
Jahapp, så fixade jag en rätt okej matlåda. Orkade inte städa, men hade väl inte direkt väntat mig att jag skulle ta tag i det heller. Röjde bordet, funderade. Nu ska jag slänga omkull mig på soffan, så fort jag kollat busstiderna för imorgon, eftersom de byter tabell nu.
Kommer säkert vara vaken när Viktor kommer hem iallafall. Pratar lite med Christoffer, tycker synd om.

Undrans just hur Signe tar att bo hemifrån en vecka :P Hoppas hon sätter Folke på plats ordentligt. Åtminstone lite. Visar att hon inte tar vad som helst.
Min mormor är så snäll, tar hand om mig fast hon inte alls måste.
Kanske ska skriva litegrann i rigtiga dagboken också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback