03. Morgontrött julpyssel-tänk.

1033.
Idag var jag inte lika morgonpigg om man säger så. Fett sliten /:

Men bättre att sova lite mer och orka med både jobbet och körlektionen. Tycker jag iallafall. But it sucks.
Har ingen lust alls att köra bil. Pengarna bara rinner iväg för mig. Men men, det är väl en värdslig sak.

Ska försöka peta i mig något att äta och uträtta något nyttigt här hemma innan jag försvinner också.

Kents nya video är så hemskt ful. Ledsen, men jag tycker barnen är så otäcka ):
Lite julkänsla får man iallafall, till och med här. Ingen julpynt alls, bara en duk med rött på ^^ Och Adventsstjärna och adventsljusstake :D
Men annars börjar det fan se förjävligt ut här. Jag försöker tänka ut vad man kan göra för att förbättra, men allt det kräver pengar eller en massa slit med saker som vi inte har hemma. Så jag lägger det på is ett tag. Tack.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback