02. Fresh start.

0656.
Det här är ett nytt försök.

(Okej, min dator har en brist. Den vägrar att synka med blogg.se)

Antagligen kommer jag aldrig få disciplin nog att någonsin skriva dagbok kontinuerligt. Det fungerar bara en liten stund. En dag kanske jag blir vuxen nog att bara ringa min mor en gång i veckan, skriva dagbok varje dag eller sluta prata med katten med bebisröst.  Men antagligen kommer det här som så mycket annat att falla i glömska och bara plockas fram ibland när jag ser att Viktor petar med det. Jag kommer att fortsätta ringa min mamma så ofta att hon antagligen blir galen och katten.. förstår hon att jag är snäll och glad om jag inte pratar med pipröst och gör mig till? Bäst att fortsätta som vanligt.

Jag har bara en enda julklapp kvar, och två eventuella komplement. Egentligen vill jag fixa något mer fint till mamma, men det är ingen press iallafall. Till och med egoistiska jag längtar efter en av Viktors julklappar. Jag kanske borde skrivit att den var till båda? o:

Så länge lyssnar jag på den nya musiken och försöker övertala mig själv att inte gå och lägga mig igen.
Har jag läst boken till dagens föreläsning? Nej okej förlåt då. Men det är så jävla trist det här ):
Inta kan jag kolla vad jag fick för resultat på tentan heller, eftersom jag inte har fått några inloggningsuppgifter till studentportalen. Jag kokar inombords! Jag stör mig så himla mycket på sånt. Men men, jag får väl hämta ut den förbenade tentan idag då kanske.

Får inte glömma alla jobbpapper heller. Usch. Mycket att tänka på. I guess I'll be back.


signe1


0809.
Usch blä. Jag tycker inte om när jag måste göra en massa saker för att någon annan klantat till det.
Det känns som att jag vill sova, men det vore så dumt. Men jag orkar verkligen inte göra någonting.

Kommentarer
Postat av: Viqqe

Vad du är duttig som skriver^^

2005-11-28 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback